...de paden op, de lanen in... - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ingrid - WaarBenJij.nu ...de paden op, de lanen in... - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ingrid - WaarBenJij.nu

...de paden op, de lanen in...

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

10 Oktober 2011 | Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Of eigenlijk: de heuvels op, de weides in. Zaterdag ging ik met de 'Wayfarers' een dag wandelen in de Malvern Hills. Na 45 minuten met de trein, stapten we zo van het perron de weides in. De Malvern Hills zijn een keten van heuvels die plotseling uit het land gegroeid lijken te zijn. Sommige stukken van de tocht gingen dwars door weilanden (inclusief starende koeien), andere gingen over paadjes de heuvels op.
De Wayfarers is een studentengroep van de Universiteit, die regelmatig wandeltochten organiseert. Een 3-daagse tocht naar Snowdonia, in Wales, staat al op het program.
Ohja, en het belangrijkste: het heeft de hele zaterdag niet geregend.

De rest van de tijd besteed ik voornamelijk aan het lezen van artikelen. De drie vakken die ik heb vragen veel zelfstudie. En aangezien de groepen uit 10 a 20 studenten bestaan, val je nogal door de mand als je niet goed voorbereid in het college komt.
Verder heb ik een van mijn vakken omgeruild. Politieke Islam is zeer interessant, maar het wordt iets minder leuk als de docente overtuigd is van haar eigen gelijk. En niet bereid is hiervan af te wijken. En ons berispt omdat we zogenaamd niet actief in de les zouden participeren.
Daar had ik geen zin in. Dus mijn nieuwe vak is (komt ie hoor, het is weer een mondvol...): Theory and Ethics of Terrorism and Political Violence.
En het bevalt me prima.


  • 10 Oktober 2011 - 11:06

    Joris:

    Mooie heuvels hoor!

  • 10 Oktober 2011 - 12:30

    Hanna-Sara:

    Dat ziet er mooi uit!!!! Very nice :) xx

  • 10 Oktober 2011 - 17:08

    Frans:

    Mooie uitzichten:) Goed dat je je niet laat intimideren door een docente. Succes met je nieuwe vak.
    Heb je al een theewinkel gevonden?

  • 10 Oktober 2011 - 20:47

    Maartje:

    Moooooi daar!

    Tot donderdag Ing!

  • 17 Oktober 2011 - 17:24

    Isaac:

    Leuk wandelen! Mss kan ik ook eens mee als ik langskom :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Birmingham

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2012

''Hello Goodbye''

24 Januari 2012

Speak my language

22 Januari 2012

Across the Universe

07 Januari 2012

There'll always be an England...

21 November 2011

Kilometers maken
Ingrid

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 21149

Voorgaande reizen:

21 April 2008 - 22 Juni 2008

Suriname & Curacao

18 September 2011 - 30 November -0001

Birmingham

Landen bezocht: