''It's getting colder'' - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ingrid - WaarBenJij.nu ''It's getting colder'' - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ingrid - WaarBenJij.nu

''It's getting colder''

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

21 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Ook vandaag werd ik zomaar in het park aangesproken door een oudere Engelse meneer met wandelstok en grijze haren. Hij vond dat het al fris en winters weer werd. En nadat ik had gezegd dat ik misschien al bijna een muts op wilde doen, constateerde hij dat ik niet uit Nederland kwam. En vervolgens zij hij dat hij het jammer van mijn mooie blonde haar en krullen zou vinden, zo'n muts eroverheen. En hij wenste me nog een prettige dag.

Verder snap ik de Engelsen niet zo goed wat betreft het links/rechts gebeuren. Ze rijden en fietsen allemaal links. Maar op de stoep lijkt die regel niet te gelden. Iedereen loopt maar lukraak links of rechts. En ik probeer nog zo braaf aan de linkerkant te blijven lopen. Ik snap er niets van! En ze snappen het zelf volgens mij ook niet...

  • 22 September 2011 - 07:15

    Joris:

    Zeg, niet flirten met oude mannetjes in het park ;)

  • 22 September 2011 - 11:52

    Frans:

    Slapen in een echt ledikant :)
    En de herfst doet ook in Engeland zijn intrede

  • 22 September 2011 - 12:54

    Lotte:

    Eéeeen ik ben weer bij! Leuke verhalen hoor :) Maar hé, niet je Nederlands verleren in het o zo mooie Engeland! Ben benieuwd hoe alles je gaat bevallen, Liefs!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Birmingham

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2012

''Hello Goodbye''

24 Januari 2012

Speak my language

22 Januari 2012

Across the Universe

07 Januari 2012

There'll always be an England...

21 November 2011

Kilometers maken
Ingrid

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 21145

Voorgaande reizen:

21 April 2008 - 22 Juni 2008

Suriname & Curacao

18 September 2011 - 30 November -0001

Birmingham

Landen bezocht: