Don't you worry! - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ingrid - WaarBenJij.nu Don't you worry! - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ingrid - WaarBenJij.nu

Don't you worry!

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

19 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Birmingham

De bemoedigende woorden van de buschauffeur, toen ik met bezweet hoofd en een waarschijnlijk moeilijk kijkend gezicht de bus instapte. Had inmiddels al een uur in de stad rondgedwaald om de juiste bus naar huis te vinden. Gelukkig kwam het (natuurlijk) goed en was ik even later thuis zodat ik samen met twee nieuwe huisgenoten bij de Aldi boodschappen kon gaan doen voor ons eerste gezamenlijke huismaal. Alle saaie onderwerpen zijn inmiddels besproken (altijd je troep afwassen, rekeningen gewoon betalen en tv weg uit ons huis) en was er tijd om onze lekkere citroen-cheesecake weg te werken en spannende verhalen over onszelf te vertellen.

Na een weekendje 'op-vakantie-naar-Engeland-met-gezin', met bijbehorende sight-seeing, tripje naar Ikea, inrichten van mijn nieuwe kamer, fish 'n chips eten, de kathedraal van Coventry bekijken en de Primark en Topshop plunderen is dan nu het uitzwaai-moment dan echt geweest. Nu ben ik hier echt in mijn eentje. Als eerste heb ik dus maar een Rough Guide van Groot-Brittannië gekocht. Die ga ik straks lekker in bed lezen.

  • 20 September 2011 - 07:05

    Joris:

    En nu niet die Rough-Guide vergeten als je weer eens de deur uitgaat ;)

  • 20 September 2011 - 07:23

    Su:

    Spannend, lieve Ingrid! Maar ook heel leuk natuurlijk. Heb direct mijn e-mailadres aangemeld, zodat ik een bericht krijg als je nieuwe verhalen post.
    Ga je straks nog even mailen!
    Dikke X

  • 20 September 2011 - 13:35

    Nora:

    Ik heb m'n mailadres ook ingevuld! Ben benieuwd naar alle verhalen.. Heel veel liefs, geniet ervan en veel succes met je eerste lesdagen!

    xxxxxxxxx

  • 20 September 2011 - 17:15

    Frans:

    In je eentje, maar wel met 2 huisgenoten. Samen is toch gezelliger.
    Fijne tijd gewenst, en succes met alles wat je doet.

  • 20 September 2011 - 18:33

    Maartje:

    Hoera, verhaaltjes van Ingrid uit Birmingham!

  • 20 September 2011 - 19:29

    Eveline:

    O Ingrid! Wat een avontuur! Heb je al je Blont boekje bekeken? Wij mochten hem niet lezen!! STOM! Ik ben heel benieuwd hoe hij geworden is! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Birmingham

Birmingham

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2012

''Hello Goodbye''

24 Januari 2012

Speak my language

22 Januari 2012

Across the Universe

07 Januari 2012

There'll always be an England...

21 November 2011

Kilometers maken
Ingrid

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 21145

Voorgaande reizen:

21 April 2008 - 22 Juni 2008

Suriname & Curacao

18 September 2011 - 30 November -0001

Birmingham

Landen bezocht: