Don't you worry! - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ingrid - WaarBenJij.nu Don't you worry! - Reisverslag uit Birmingham, Verenigd Koninkrijk van Ingrid - WaarBenJij.nu

Don't you worry!

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

19 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Birmingham

De bemoedigende woorden van de buschauffeur, toen ik met bezweet hoofd en een waarschijnlijk moeilijk kijkend gezicht de bus instapte. Had inmiddels al een uur in de stad rondgedwaald om de juiste bus naar huis te vinden. Gelukkig kwam het (natuurlijk) goed en was ik even later thuis zodat ik samen met twee nieuwe huisgenoten bij de Aldi boodschappen kon gaan doen voor ons eerste gezamenlijke huismaal. Alle saaie onderwerpen zijn inmiddels besproken (altijd je troep afwassen, rekeningen gewoon betalen en tv weg uit ons huis) en was er tijd om onze lekkere citroen-cheesecake weg te werken en spannende verhalen over onszelf te vertellen.

Na een weekendje 'op-vakantie-naar-Engeland-met-gezin', met bijbehorende sight-seeing, tripje naar Ikea, inrichten van mijn nieuwe kamer, fish 'n chips eten, de kathedraal van Coventry bekijken en de Primark en Topshop plunderen is dan nu het uitzwaai-moment dan echt geweest. Nu ben ik hier echt in mijn eentje. Als eerste heb ik dus maar een Rough Guide van Groot-Brittannië gekocht. Die ga ik straks lekker in bed lezen.

• 20 September 2011 - 07:05

Joris:

En nu niet die Rough-Guide vergeten als je weer eens de deur uitgaat ;)

• 20 September 2011 - 07:23

Su:

Spannend, lieve Ingrid! Maar ook heel leuk natuurlijk. Heb direct mijn e-mailadres aangemeld, zodat ik een bericht krijg als je nieuwe verhalen post.
    Ga je straks nog even mailen!
    Dikke X

• 20 September 2011 - 13:35

Nora:

Ik heb m'n mailadres ook ingevuld! Ben benieuwd naar alle verhalen.. Heel veel liefs, geniet ervan en veel succes met je eerste lesdagen!

xxxxxxxxx

• 20 September 2011 - 17:15

Frans:

In je eentje, maar wel met 2 huisgenoten. Samen is toch gezelliger.
    Fijne tijd gewenst, en succes met alles wat je doet.

• 20 September 2011 - 18:33

Maartje:

Hoera, verhaaltjes van Ingrid uit Birmingham!

• 20 September 2011 - 19:29

Eveline:

O Ingrid! Wat een avontuur! Heb je al je Blont boekje bekeken? Wij mochten hem niet lezen!! STOM! Ik ben heel benieuwd hoe hij geworden is! xx