Nog een maandje Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ingrid - WaarBenJij.nu Nog een maandje Amsterdam - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ingrid - WaarBenJij.nu

Nog een maandje Amsterdam

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

18 Maart 2008 | Nederland, Amsterdam

Dit is een test om te kijken of mijn site al werkt! Hoewel ik geen reis om de wereld ga maken en ook geen half jaar wegblijf lijkt het me wel leuk om jullie af en toe op de hoogte te houden van mijn bevindingen in Suriname en Curacao. Waarschijnlijk zullen mijn berichten uit Suriname schaars zijn omdat ik, zoals het er nu uit ziet, 5 weken lang in een dorpje in de jungle zit. Zonder internet. En geen stromend water (behalve de rivier dan). Zowaar een telefooncel. En als ik op een berg ga staan misschien bereik met mijn mobiele telefoon! We zullen zien. Eerst nog maar een paar weekjes Nederland overbruggen met visumaanvragen, inentingen en het lezen van boeken over Suriname. Ook niet verkeerd ;)