Terug in NL & Foto's op site - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ingrid - WaarBenJij.nu Terug in NL & Foto's op site - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ingrid - WaarBenJij.nu

Terug in NL & Foto's op site

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

02 Juli 2008 | Nederland, Amsterdam

Inmiddels ben ik al weer anderhalve week terug in het Nederlandse. De laatste twee dagen in Paramaribo waren ontzettend leuk, heb nog gauw wat inkopen gedaan, lekker gegeten en genoten van de coctails en het uitgaansleven. De terugreis vanaf Zanderij naar Schiphol verliep natuurlijk ook niet helemaal vlekkeloos...nadat we de nederlaag van voetballend Nederland in de vetrekhal hadden aangezien werd er omgeroepen dat de scanmachine van de grote bagage kapot was. Dit hield in dat we in groepen van 20 naar een loods werden geleid waar we in een grote tassenchaos onze tas eruit moesten vissen en onder toezicht van een douanebeamte alles uit onze tas moesten halen...zij gingen vervolgens overal in kijken en daarna mochten we het zelf weer inpakken. Wat een service he?! Dit zorgde natuurlijk voor een flinke vertraging...de vlucht ging prima en nadat we door 5 (!!!) controles op Schiphol waren gekomen (ivm de 100procent contole, gelukkig was ik er niet uit gehaald, had ik nog een keer al mijn bagage moeten uitpakken...) stonden mijn ouders, Hanna-Sara en Isaac me in de vertrekhal op te wachten. De reis is nu echt afgelopen, helaas! Ik heb zoveel meegemaakt en zoveel andere dingen gezien, mooie mensen ontmoet en heerlijk genoten van alle bijzondere dingen die ik ben tegengekomen. Voor diegene die wat visueler zijn ingesteld heb ik een selectie van de gemaakte foto's op deze site gezet : http://picasaweb.google.nl/ingrid.dvt Geniet ervan!

  • 02 Juli 2008 - 22:14

    Wilma Ten Wolde:

    Hoi Ingrid,

    Wat ontzettend leuk om de foto's te mogen bekijken en een glimp te mogen opvangen van wat je allemaal hebt meegemaakt daar!

    En wat een enge spinnen, (dat zijn het toch???)

    Groet Wilma

  • 03 Juli 2008 - 06:55

    Rita:

    Ha Ingrid je bent er weer, ik ga de foto's bekijken en ook gauw je verhalen in het echt horen?!
    Groetjes van ons allemaal!

  • 03 Juli 2008 - 07:05

    Rita Nog Een Keer:

    Wat een fantastische reis en die foto's!!!!!!!!!Geweldig allemaal en leuk dat ik ook zo nu en dan Matthijs langs zag komen! Dagdag***********

  • 04 Juli 2008 - 03:48

    Dushi!:

    Dushi!

    Mooie foto's zeg! Toch wel beter dan je gedacht had toch?!?!

    En lekker bruin kleurtje in NL! Heerlijk! Nog even bewaren he tot ik ook weer in NL ben ;)!

    Kus! Ta Dushi!

    ps: bijna klaar met stage:D nog maar 4 uurtjes!:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 21130

Voorgaande reizen:

21 April 2008 - 22 Juni 2008

Suriname & Curacao

18 September 2011 - 30 November -0001

Birmingham

Landen bezocht: